Het uitvoeren van zo'n gegevensoverdracht is bovendien heel eenvoudig en we hebben alle informatie voor je verzameld en op één plek opgeslagen. Ga naar ons klantenservice-gedeelte over Nintendo 3DS en kijk daar naar een nuttige video waarin het proces overzichtelijk wordt opgesomd en in kaart wordt gebracht. Je vindt hier ook verdere informatie over het overdragen van gegevens tussen systemen.
Als je eigenaar bent van een Nintendo DSi of Nintendo DSi XL en van plan bent om een van onze nieuwe 3D-spelsystemen in huis te halen, is het ook goed te weten dat je door jou gekochte Nintendo DSiWare over kunt zetten. Ontdek hoe gemakkelijk het is om Nintendo DSiWare te verplaatsen naar een Nintendo 3DS of Nintendo 3DS XL in ons klantenservice-gedeelte!
Ga voor meer inormatie over alles dat ons nieuwe draagbare 3D-spelsysteem te bieden heeft naar de officiële Nintendo 3DS XL-site!