WiiWare
In My Starry Night kun je vanuit je luie stoel alles te weten komen over het heelal, met behulp van de Wii-afstandsbediening. De Observation Mode bevat ongeveer 20.000 hemellichamen, tot aan sterren met magnitude 7. Je kunt verschillende instellingen wijzigen, zoals de weergave van de lengte- en breedtegraad van sterrenstelsels, het tijdsverloop en meer. In Planetarium Mode kun je elf verschillende rondleidingen volgen over verschillende onderwerpen, zoals sterren, nevels, sterrenstelsels en andere hemellichamen. Verder is er het Celestial Guidebook, dat gedetailleerde informatie bevat over hemellichamen, sterrenstelsels en de mythologie er omheen, plus een nuttige woordenlijst met astronomische termen. Sla eens een blik naar boven en bekijk de talloze sterren die de avondhemel vullen.
Hou je van uitdagingen en motoren? Crazy Arenas bevat vijf maffe games, dus zet je schrap... Geniet van de unieke gameplay, waarbij je met één hand stuurt terwijl je met de andere richt om te schieten. In de spelstand voor meerdere spelers kunnen tot wel acht spelers tegelijk meedoen!
Dribbel je driepersoonsteam naar de top in dit opwindende straatbasketbalspel. Kies uit 10 ploegen die allemaal het beste straatbasketbalteam ter wereld willen worden! Dankzij de simpele besturing kun je je helemaal uitleven op de spannende basketbalactie. Voer spectaculaire stunts uit, zoals stijlvolle slamdunks, hoge passes die je teamgenoten in staat stellen om een genadeloze dunk te maken, en knalharde dunks uit de rebound. Als spelers hun meter vol laten lopen, kunnen ze bovendien een overweldigend superschot afvuren. Dit spel blijft de basisprincipes van basketbal trouw, maar biedt je wel de speciale acties die je van een videogame mag verwachten!
Los hersenkrakers op in dit unieke en kleurrijke spel! Gebruik je tegenwoordigheid van geest om meer dan 100 puzzels op te lossen en verdien meer dan 300 Medals. Speel Time Trial, Randomizer en Multiplayer voor een eindeloze voorraad nieuwe uitdagingen! Maak nieuwe puzzels met de ingebouwde editor of gebruik de camera van de Nintendo DSi Camera om je foto's in puzzels te veranderen. Daag andere spelers uit in Handoff, een leuke, competitieve draadloze krachtmeting van de geest en ruil draadloos zelfgemaakte puzzels met vrienden!
Op beide schermen staat een foto. Wijs de gebieden in de hoofdfoto aan waar je verschillen ziet en zoek ze allemaal, binnen een bepaalde tijd.Als je er in slaagt alle verschillen te vinden binnen de tijd, wordt je beloond met trofeeën aan de hand van je prestaties. Er zijn bronzen, zilveren en gouden trofeeën te winnen. Het spel bevat 160 verschillende foto's van professionele fotografen met meer dan duizend verschillende combinaties van verschillen die je in de afbeeldingen kunt ontdekken.
Beleef nu het wereldberoemde Chinese bordspel! Je kunt je, al spelende tegen prachtig getekende achtergronden, door een groot aantal niveau’s van verschillende moeilijkheidsgraad werken. Geniet van oneindig speelplezier, alleen of in een wedstrijd tegen een andere speler op dezelfde Nintendo DSi. Zet krachtige extra's in, zoals dynamiet, de tornado of de zandloper en word de onbetwiste Meester in Mahjong!