WiiWare
My Starry Night is a game that allows you to observe and learn about celestial bodies from the comfort of your TV using the Wii Remote. Observation Mode contains approx. 20,000 celestial objects up to stars of the 7th magnitude. You can change different settings to display the latitude and longitude of constellations, how fast time elapses, and more. Take 11 different tours in Planetarium Mode that cover various subjects like stars, nebulae, constellations, and other celestial objects. Also included is a Celestial Guidebook full of detailed information and mythology on celestial objects and constellations, as well as a helpful glossary of astronomy terms used in observation. Come and take a deep look into the mysterious stars that fill the sky.
You like challenge and motor sports? Crazy Arenas bundles five wacky games where there is no slowing down… During these frenzied events, Crazy Arenas is extra fun thanks to unique gameplay that lets you drive with one hand and aim with the other. Up to 8 players can get in on the action in multiplayer mode!
This 3 on 3 street basketball game lets you enjoy a fresh and exhilarating game of street basketball. Choose from 10 teams vying for the position of the strongest street basketball team in the world! Players can enjoy the thrill of basketball with simple controls, while also enjoying fancy manoeuvres like stylish slam dunks, passes to players in midair to make a slam dunk, or nailing a slam dunk after a rebound. Additionally, if players charge up the gauge, they’ll be able to make an earth-shattering super shot that can break any defence. This slam dunk game successfully adheres to the basics of basketball, while still allowing for video game-style special moves!
Solve mind-bending puzzles in this unique and colourful game! Use your wits and ingenuity to solve over 100 puzzles and earn over 300 medals. Play Time Trial, Randomizer, and Multiplayer modes for an endless supply of new challenges! Create new puzzles with the built-in editor or use the camera to turn your photos into puzzles. Challenge other players in Handoff, a fun and competitive wireless battle of wits! On top of that, you can even wirelessly swap puzzles you've created with friends!
A photo is displayed in each screen - both similar, but with subtle differences.You must select the areas where you see a difference and find all differences in a limited time. If you manage to discover the differences within the time limit, you will be granted with Cups according to your performance. The game features 160 different photos from established photographers, with more than a thousand different combinations of differences to find in the images.
Experience the world famous Chinese board game! Play your way through numerous tricky levels at different difficulty levels in a setting of beautifully drawn backdrops. Enjoy endless playing pleasure either in Single-Player or 2-Player Mode. Use powerful extras such as Dynamite, Whirlwind and Hourglass and become the uncontested Mahjong champion!