Excitebike World Challenge
Dit racespel, exclusief voor WiiWare, verrijkt de geliefde gameplay van de NES-klassieker met bewegingsgevoelige besturing, 3D-beelden en compleet nieuwe online onderdelen.
De Skull Cross-bende zaait chaos in het hart van Metro City! Ga de strijd aan als Guy, Mike Haggar of twee compleet nieuwe personages en red de stad van deze nieuwe bedreiging!
Een unieke mix van 'Snake' en 'Arkanoid'! Bestuur een slang met je stylus, kaats een bal terug, vernietig blokken en ontwijk vijanden… en dat allemaal tegelijkertijd!