Aanstaande vrijdag zijn Mario en zijn vrienden weer terug met een nieuw avontuur dat klassieke platformactie combineert met nieuwe manieren van spelen. Trek er alleen op uit om Princess Peach te redden of vorm een team met maximaal drie vrienden en werk samen om het einde van elk level te bereiken.
Met een divers aanbod aan standen voor meerdere spelers, nieuwe power-ups en speciale besturing die gebruik maakt van de mogelijkheden van de Wii, mengt New Super Mario Bros. Wii old-school gameplay met verfrissende nieuwe ideeën. Vanaf vandaag kun je, voorafgaand aan de release, alles over het spel te weten komen op onze officiële New Super Mario Bros. Wii-site.
Met video's, achtergrondinformatie, downloadbare extra's en een heel level om te verkennen, is de site de perfecte plek om alvast in de stemming te komen voor een groots nieuw avontuur!
Klik hier om de officiële site van New Super Mario Bros. Wii te bezoeken en je avontuur te beginnen!