This Friday, Mario and Co. leap back into action in a new adventure that combines classic platforming with new ways to play. Go it alone on an epic quest to save Princess Peach, or team up with up to three friends to make the mission a cooperative effort.
With a range of multiplayer modes, new Power-Ups and Wii-specific controls, New Super Mario Bros. Wii mixes old-school gameplay with brand-new ideas. From today, you can learn all you need to know about the game in advance of its release by visiting our official New Super Mario Bros. Wii website.
With videos, game details, downloadable goodies and a whole course to explore, the website is the perfect place to whet your appetite for the adventure that lies in wait.
Click here to visit the official New Super Mario Bros. website and begin your adventure!