Ja. Als het schild van een Koopa Troopa bijvoorbeeld voorbij schiet, kun je een blok plaatsen om hem terug te laten ketsen naar een andere speler.
Maar kreeg je niet het idee dat, terwijl jullie het fantastisch vonden, anderen het niet begrepen?
Terwijl de definitieve plattegrond tot stand kwam, en ik hoorde dat je met een aanraking blokken kon laten verschijnen om overal naartoe te gaan, dacht ik, ‘Is dat wel zo’n goed idee?’
De objecten op de kaart en de bedoelingen van de levelontwerper zouden voor niets kunnen zijn.
Als je tot nu toe in Super Mario-spellen naar boven wilde, moest je een speciaal blok zien te vinden, zoals het blok waar een klimplant uit omhoog komt.
Ja. In Super Mario zijn er verschillende manieren om een bepaald punt te bereiken. Het vinden van die manieren is leuk, en met het gebruik van blokken wordt een nieuwe manier aan die lijst toegevoegd.