Robin Hood: The Return of Richard
Als Richard, de ware koning van Engeland, zijn troon even in de steek heeft gelaten, ontaardt zijn land in chaos. Engeland is binnengevallen en vijanden verbranden en vernietigen dorpen en steden. Nadat het huis van de meesterboogschutter en -jager Robin Hood is afgebrand, verbergt hij zich samen met een groep vrije boogschutters in Sherwood Forest en begint hij een gevecht om gerechtigheid. Het lot van de mensen ligt nu in jouw handen. Help Robin om de schurken te verslaan en de vrede te herstellen in dit boogschietspel!