Mr. DRILLER W
Mr. Driller W is de nieuwe, bijgewerkte aflevering van deze spannende, klassieke game die je level na level uitdaagt met hectische actie en ondergronds boren. Ervaar meer dan 20 afwisselende stages en missies!
Boor je door een schijnbaar oneindige serie gekleurde blokken, vermijd vallende obstakels en beheer je luchtvoorraad strategisch. Er zijn verschillende moeilijkheidsgraden die iedereen uitdagen, van beginner tot doorgewinterde Mr. Driller-veteraan. Met speelbare lessen krijgen ook nieuwkomers snel en gemakkelijk de regels onder de knie!