Big Town Shoot Out
"Howdy partner, welkom bij de Big Town Shoot Out! Je schiet met scherp en hebt een schietgrage wijsvinger? Dan zit je hier helemaal goed. Big Town Shoot Out neemt je mee door 40 uitdagende levels met oplopende moeilijkheidsgraad, 10 zones en 11 verschillende gametypes die je tegelijkertijd met 1-4 spelers speelt. Ben jij cowboy genoeg om dit aan te durven? Mijn pa zei het altijd zo: "neem veel risico, vrees niets of niemand en heb nergens spijt van." Misschien niet de gemakkelijkste manier, maar dat is nu eenmaal hoe wij cowboy's de zaken aanpakken."