Big Town Shoot Out
"Howdy, partner, and welcome to Big Town Shoot Out! If you’re a sharp shooter with an itchy trigger finger, you’ve come to the right place. Big Town Shoot Out will take you through 40 increasingly challenging stages, across 10 zones and 10 different game types, all playable by 1-4 players simultaneously. Are you cowboy enough to make it through? So, as my old pa used to say, risk everything, fear nothing, have no regrets. It may not be the easy way, but it’s the cowboy way."Game types include: Train Trouble, Saloon, Windmill, Ranch, Mine, Street Scene, Boot Hill Cemetery, Outlaw Camp, Western Diorama and Turning Cards.