SimAnimals
Wordt letterlijk één met de natuur met SimAnimals, het nieuwste deel in de razendpopulaire Sims-serie.
Andere Sims-spellen laten je bouwen aan beschavingen, persoonlijke relaties en de inrichting van je huis. SimAnimals neemt je mee het woud in en laat je bouwen aan de meest belangrijke relatie die er bestaat: Die met de natuur en jouzelf.
In het wild kun je relaties zowel verzorgen als in gevaar brengen, door wat je ziet aan te raken met de hand op het scherm. De dieren bewaken de spelwereld en hoe gelukkiger je ze maakt en hoe meer je voor de natuur zorgt, hoe dieper ze je het woud in laten trekken met hun toestemming. Door aan de behoeften van meer dan 30 verschillende diersoorten te voldoen, win je het vertrouwen van de dieren. Wanneer dat gebeurt, zullen ze met je spelen en laten ze je een hele nieuwe wereld zien.
Met de aanwijsmogelijkheden van de Wii-afstandsbediening kun je alles om je heen aanraken, verplaatsen en ermee spelen! Je voortbewegen door het woud doe je met de Nunchuk. Omdat dit een spel zonder einde is, kun je je creativiteit helemaal de vrije loop laten. Als je je er bijvoorbeeld bewust van bent dat planten beter groeien als ze zich dicht bij water bevinden, kun je met die kennis in het achterhoofd planten gaan verplaatsen en opbloeiende bloemenperken aanleggen.
Het woud is groot genoeg voor iedereen! Maximaal vier mensen kunnen het woud samen verkennen. Werk samen om de dieren en de natuur te helpen of een beetje kattenkwaad uit te halen.