MX vs ATV: Untamed
In MX vs ATV: Untamed baan je je een weg over verraderlijke routes met motoren, monstertrucks, terreinbuggies en meer. Met plankgas steven je af op de overwinning in allerlei spelstanden en minigames. Je verslindt de baan in het ultieme X-Cross-racekampioenschap, participeert in de spelstanden Rally, Supercross en Freestyle, en misbruikt een skischans voor de sprong van je leven. Als het allemaal achter de rug is, sta je strak van de adrenaline.
Je kunt de actie enkel met de Wii-afstandsbediening besturen of met zowel de Wii-afstandsbediening als de Nunchuk. In het eerste geval stuur je door de Wii-afstandsbediening naar links of rechts te kantelen, bepaal je de snelheid met de 1- en 2-knop en spurt je over schansen en obstakels door de Wii-afstandsbediening op het juiste moment omhoog en omlaag te bewegen. Als de Nunchuk is aangesloten op de Wii-afstandsbediening, gebruik je de richtingsstick om te sturen, terwijl de bewegingsgevoeligheid van de Wii-afstandsbediening en de Nunchuk je in de lucht trucs laten uitvoeren. Welke methode je ook kiest, je pusht je voertuig tot het uiterste om de racewereld te veroveren.
Met herhalingen in slowmotion die je je spectaculairste valpartijen laten herbeleven en een onlinestand die tot acht mensen het parkoers laat delen voor spannende multiplayerraces, geeft MX vs ATV: Untamed je plankgasactie die je naar adem doet snakken.