Een nieuw begin
Drie jaren zijn verstreken sinds het noordelijke koninkrijk Daein buurland Crimea binnenviel en hiermee een oorlog ontketende die bijna het hele continent Tellius met zich meesleurde.
De troepen van Daein werden echter verslagen en toen de mensen van Crimea de dochter van de overleden koning tot hun nieuwe koningin hadden gekroond, kon de wederopbouw van hun geteisterde land beginnen. Ondertussen kwam Daein onder het bevel te staan van het sterke keizerrijk Begnion.
Daein gaat nu gebukt onder de tirannieke bezetting van het leger van Begnion en de bevolking heeft de hoop op een nieuw begin voorgoed verloren.