Swords & Soldiers
Dit is het grappigste actie-strategiespel dat je ooit zult spelen! Voer een leger Vikingen aan tijdens hun missie om de ultieme barbecuesaus te maken, voer de Azteken aan om de heilige peper te verdedigen en bouw een leger van explosief Chinees speelgoed! Stel je eigen eenheden samen en versla je vijanden met behulp van krijgers, gifspuwers, enorme rotsblokken, ninja-apen (ja, ninja-apen!) en nog veel meer!
Vecht je een weg door drie epische campagnes in HD. Dankzij de unieke uitdagingen en hilarische personages staat Swords & Soldiers garant voor uren spelplezier. Speel op het touchscreen van de Wii U GamePad of gebruik een Wii-afstandsbediening om op de televisie te spelen. Speel volledig aanpasbare veldslagen in de spelstand Skirmish, of neem het op tegen anderen in de multiplayerstand, waarin je zowel de televisie als de Wii U GamePad kunt gebruiken!