Swords & Soldiers
The funniest action-strategy game you'll ever play! Command an army of Vikings in their quest to create the ultimate BBQ sauce, lead the Aztecs in defence of the Holy Pepper, and build an array of explosive Chinese toys! Build your own forces and defeat your foes using berserkers, dart blowers, giant boulders, ninja monkeys (yes – ninja monkeys!) and many more!
Fight through three epic campaigns in high definition, filled with unique challenges and hilarious characters that will keep you entertained for hours. Play with touch controls on the Wii U GamePad or use a Wii Remote to battle on the television. Enjoy more action in the fully customisable Skirmish mode, or wage war in a multiplayer mode that combines the television and the Wii U GamePad!