Shiftlings
In Shiftlings voor de Wii U neem je de leiding over twee aandoenlijke, niet al te snuggere intergalactische conciërges die het heelal moeten repareren. Zonder dat ze het weten, neemt dit tweetal deel aan een spelshow, waarbij ze zichzelf in ruimtepakken moeten hijsen die met een zuurstofslang met elkaar zijn verbonden, om allerlei puzzels op te lossen! Deze game staat garant voor hilarische, cartooneske pret!
Met het onnozele tweetal verken je verschillende omgevingen en ontwijk je valstrikken door lucht in de ruimtepakken te blazen. Blaas het pak van elke Shiftling razendsnel op, of laat het leeglopen. Verander in een grote, zware bal om obstakels uit de weg te duwen, of om je metgezel als trampoline naar plekken te katapulteren die je anders niet kunt bereiken. Als je lucht uit je pak laat lopen, word je dun genoeg om door nauwe doorgangen te glippen, of licht genoeg om naar hooggelegen stukken te springen. Je kunt elkaar zelfs vooruit trekken, maar zorg dat de zuurstofslang niet per ongeluk wordt doorgesneden door een dichtvallende deur!
Ontdek 50 levels in vijf verschillende ruimtewerelden. Elk level zit boordevol puzzel-platformactie. Je kunt beide personages in je eentje besturen in de singleplayerstand, maar jij en een vriend kunnen ook elk een Shiftling door de levels loodsen in de lokale of online multiplayerstand. Als je goed samenwerkt en de zuurstofvoorraad deelt, ligt de weg naar de vrijheid open in dit doldwaze platformavontuur voor de Wii U.