PANDA LOVE
In PANDA LOVE ren en spring je door meer dan twintig levels om panda’s de ware liefde te laten vinden. Onderweg kom je talloze obstakels tegen, waaronder stekels en platforms die verdwijnen. Gebruik de Wii U GamePad om de game zonder tv te spelen.