Lovely Planet
Baan je zo snel mogelijk een weg over piepkleine planetoïden in deze unieke firstperson-actiegame die 3D-platformactie combineert met shooterelementen en gameplay tegen de klok. Probeer steeds opnieuw de snelste tijd weg te zetten in honderd hapklare levels, waar je van het ene platform naar het andere moet springen en vijanden omver knalt. Aan het eind van je reis kom je terecht op Lovely Planet zelf.
De unieke gameplay-stijl is erop gericht om iedereen plezier te bieden, van beginnelingen tot ervaren snelheidsmaniakken. Om records te vestigen heb je echter bliksemsnelle reflexen en een vaste hand nodig. Pak je geweer en je loopschoenen, en laat je nergens door tegenhouden tijdens je reis naar Lovely Planet.