Begin de tweede Amerikaanse Revolutie altijd en overal in Wolfenstein II: The New Colossus voor de Nintendo Switch. Vecht door het post-nucleaire Manhattan, bezet Roswell, New Mexico en de bevochten moerassen en boulevards van New Orleans terwijl je Amerikaanse burgers bevrijdt van het Regime.
Beleef als BJ Blazkowicz een onvergetelijk verhaal vol actie, dat tot leven komt door buitengewone personages. Herenig je met je vrienden en mede-vrijheidsstrijders en neem het samen op tegen de gemene Frau Engel en haar leger. Vecht op je eigen wijze de tweede Amerikaanse revolutie uit, thuis of onderweg. En voor de perfecte mix van beleving en precisie kun je de unieke bewegingsbesturing van de Nintendo Switch gebruiken om het Regime een halt toe te roepen.
Zet je schrap voor een volwassen, gewaagde en unieke campagne waarin je de oorlogsmachine bestrijdt op Amerikaanse bodem. Als BJ Blazkowicz bescherm je je familie en vrienden, smeed je nieuwe allianties en confronteer je de demonen uit je roerige verleden wanneer je het verzet bijeenbrengt om de bezetting door het Regime omver te werpen.
Reken snel en efficiënt af met de oorlogsmachine. Dankzij 'full motion'-richtondersteuning voor Joy-Con-controllers en Pro-controllers van de Nintendo Switch kun je met een simpele polsbeweging je schoten zeer precies plaatsen.
Geniet van je favoriete tijdsbesteding, waar en wanneer je maar wilt! Vecht voor vrijheid vanaf de bank thuis of terwijl je onderweg bent. Vecht de tweede Amerikaanse revolutie uit, overal en altijd.