Spark the second American Revolution anytime, anywhere in Wolfenstein II: The New Colossus for Nintendo Switch. Fight through post-nuclear Manhattan, occupied Roswell, New Mexico, and the embattled bayous and boulevards of New Orleans as you liberate the American people from The Regime.
As BJ Blazkowicz, experience an unforgettable action-packed story brought to life by extraordinary characters. Reunite with your friends and fellow freedom fighters as you take on the evil Frau Engel and her army. Wage the second American Revolution your way – at home or on the go. And, for the perfect blend of immersion and accuracy, utilise Nintendo Switch’s unique motion controls to stop The Regime.
Strap in for a mature, daring, and unique campaign as you fight the war machine on American soil. As BJ Blazkowicz, protect your family and friends, forge new alliances and face the demons of your troubled past as you rally the resistance to overthrow The Regime occupation.
Take down the war machine with swift efficiency. Full motion aiming support for Joy-Con controllers and the Nintendo Switch Pro Controller allows players the option to fine-tune their shots with the flick of a wrist.
Enjoy everyone’s favourite pastime when and where you want! Fight for freedom from the comfort of your home or on the go. Wage the Second American Revolution whenever and wherever.