Knok waar je wilt
Ervaar ouderwets stoere straatgevechten in ULTRA STREET FIGHTER II: The Final Challengers, alleen verkrijgbaar voor de Nintendo Switch. Om de dertigste verjaardag van deze beroemde serie te vieren kun je nu altijd, overal en met iedereen een potje straatvechten in de ultieme versie van de iconische Super Nintendo-vechtgame die de wereld veroverde.
Met de Nintendo Switch kun je waar je maar wilt tegen anderen strijden. Speel thuis op de tv, of neem je Nintendo Switch mee om onderweg te gamen. Haal gewoon de twee Joy-Con van je systeem, geef er eentje aan een vriend, en je bent klaar voor een knokpartij met twee spelers.
Vecht tegen vrienden in de Versus-stand, bundel je krachten met een tweede speler in de gloednieuwe Buddy Battle, of strijd online* tegen rivalen van over de hele wereld!
De game levert tal van verfijningen, verbeteringen en toevoegingen, inclusief kraakheldere HD-beelden, een exclusief digitaal artbook, gloednieuwe spelstanden voor één of twee spelers, extra personages en meer.
Ryu, Ken, Chun-Li en de rest van de originele vechters zijn terug en ze ogen beter dan ooit dankzij de verbeterde beelden. Evil Ryu en Violent Ken doen nu ook mee, met nieuwe acties voor agressievere speelstijlen.