Er is altijd tijd voor een feestje!
Trommel je vrienden en familie op voor een hoop hilariteit in Everybody 1-2-Switch! op de, je raadt het al, Nintendo Switch!
"Ik ben Horace, je host in Everybody 1-2-Switch! Ik zal je begeleiden in de spelletjes, zodat iedereen plezier heeft! Kijk maar eens wat voor leuks we zoal voor je in petto hebben..."
In de Joy-Con-stijl speel je energieke spellen die je uit je dak laten gaan. Deze stijl ondersteunt maximaal 8 spelers, die hun Joy-Con-controllers gebruiken om een estafette te winnen, verstoppertje te spelen en meer!
Gebruik de camera van je smartapparaat om iets te vinden met dezelfde kleur als op het scherm, of biedt slimmer dan het andere team in een competitieve veiling – iedereen kan zijn of haar eigen smartapparaat gebruiken om allerlei spellen te spelen. En iedereen kan meedoen, want er is plek voor maar liefst 100 spelers!
In Teamwedstrijd wordt de groep verdeeld over twee teams, die vervolgens met elkaar de strijd aangaan in een willekeurige selectie spellen. Er zijn drie opties om uit te kiezen – 20 minuten, 40 minuten of 60 minuten – dus je kunt zelf bepalen hoe uitgebreid de wedstrijd moet worden.
Voor de telefoonstijl heb je een smartapparaat nodig, maar je kunt een hoop spellen ook in de Joy-Con-stijl spelen met de Joy-Con-controllers die je bij je Nintendo Switch-systeem hebt gekregen.
Als je apparaat een internetverbinding heeft, beweging kan detecteren* en over een camera beschikt, zit je goed.
Je hebt geen internetverbinding nodig om in de Joy-Con-stijl te spelen. Maar om je Nintendo Switch-systeem en smartapparaten met elkaar te laten communiceren in de telefoonstijl heb je een actieve internetverbinding nodig om te spelen.