Duik de Netherworlds in en geef je vijanden ervan langs in Disgaea 5 Complete, een belachelijk spectaculaire turn-based RPG vol strategische elementen voor de Nintendo Switch!
Een nieuwe, kwaadaardige Overlord met de naam Void Dark is van plan om de talloze Netherworlds te onderwerpen. De jonge, zelfverzekerde demon Killia neemt zich voor om de heerschappij van Void Dark te ondermijnen. Neem de leiding over Killia en zijn rebellenleger om wraak te nemen en de demonische heerser van de troon te stoten.
Voer het bevel over een bont gezelschap krijgers en neem het op tegen waanzinnige vijanden op rastervormige kaarten. Kien een strategie uit, wees je bewust van de omgeving en laat je team samenwerken als een geöliede machine. Stel je personages op, voer speciale aanvallen uit en gebruik verwoestende Team Attacks als je naast een bondgenoot staat. Hoe meer bondgenoten er in de buurt zijn, hoe krachtiger je aanvallen worden!
Ontdek het unieke karakter van de Disgaea-serie en maak kennis met de vrijwel eindeloze mogelijkheden om te spelen en de game aan te passen. Met Magichange kun je monsters omtoveren tot wapens, je personages kunnen niveau 9999 bereiken door genoeg te trainen en in Item World kun je je voorwerpen krachtiger maken. Daarnaast kun je in bijvoorbeeld de Dask Assembly je stem uitbrengen om te laten weten tot welke nieuwe levels je toegang wilt krijgen. En dat is nog maar het begin!
Maak een keuze uit meer dan 40 klassen en rekruteer nieuwe teamleden met de eigenschappen die je nodig hebt. Maak kennis met de excentrieke en knettergekke personages en hun waanzinnige achtergrondverhalen. Zo is er Usalia, een meisje dat gedoemd is om curry te eten, en Seraphina, de Overlord of Gorgeous die ervan overtuigd is dat alle mannen voor haar op de knieën moeten!
Raak vertrouwd met de gloednieuwe gevechtssystemen en hak je vijanden in stijl in de pan. Combineer de krachten van teamleaden met nieuwe Alliance Attacks en wreek kameraden die worden belaagd in de nieuwe Revenge Mode. In de Revenge Mode kun je een exclusieve, geheime vaardigheid met de naam Overload inzetten. Daarmee kunnen de krijgskansen in een handomdraai keren!
Naast het verhaal boordevol actie zitten er in Disgaea 5 Complete acht bonusscenario's, vier populaire extra personages en drie extra klassen uit de Disgaea-serie! Beleef honderden uren strategische content, ga de strijd aan in spannende, tactische gevechten en krijg de vernieuwende gameplay onder de knie in Disgaea 5 Complete voor de Nintendo Switch.