Een nieuwe zaak
Zoek een bijzonder mysterie tot op de bodem uit in Detective Pikachu Returns op de Nintendo Switch. Sluit je aan bij de detective in kwestie en zijn kameraad Tim om het raadsel van zijn vermiste partner op te lossen, naast andere merkwaardige incidenten die plaatsvinden in Ryme City.
Een norse (maar verrassend schattige) Pikachu met een grote mond. Hij is gek op koffie en vindt zichzelf een geweldige detective.
Tims vader blijkt ook de vermiste partner van detective Pikachu te zijn. Deze student van de Ryme University is ook de enige persoon die met de koffieslurpende rechercheur kan praten.
Ryme City is de plek waar het beroemde detectiveduo werkzaam is. In deze prachtige metropool leven mensen en Pokémon vredig bij elkaar. Tijdens hun onderzoeken brengen ze een bezoek aan een luxe landhuis, oeroude ruïnes en meer. O, en de regelmatige tripjes naar Hi-Hat Café voor een lekker bakkie mogen we natuurlijk niet vergeten!
Het is altijd belangrijk om met omstanders te praten, ongeacht of dat nu mensen of Pokémon zijn. Tim praat met de mensen en detective Pikachu voert gesprekken met de Pokémon van Ryme City.
Ook kun je tijdens het onderzoek de hulp van enkele Pokémon inschakelen. Kruip in de huid van detective Pikachu, klim op de rug van andere personages en ga met behulp van hun vaardigheden op zoek naar bewijsmateriaal!
Opmerking: Detective Pikachu Returns is alleen beschikbaar met Engelse en Japanse voice-overs.