Yumeutsutsu Re:Master
Yumeutsutsu Re:Master is een avonturenspel over liefde tussen meisjes dat zich afspeelt in een kleine Japanse gamestudio.
Het verhaal speelt zich af in de stad Koenji, niet ver van de keizerlijke hoofdstad Tokyo, waar een kleine gamestudio genaamd Eureka Soft zich heeft gevestigd.
Daar ontmoet ze de eigenzinnige vrouwelijke cast (en de hond): het oudere zusterlijke hoofd van de studio, haar kille zus, het dienstmeisje/de stemactrice, de scenarioschrijver ''kleine dinosaurus'', de illustratrice in uniform, en Banako, de hond en de vice-president. Ai begint te leren over het maken van games terwijl ze langzamerhand de mysteries van haar collega's ontrafelt.