Vertrek op een intrigerende reis in de tumultueuze jaren 70 en rijd langs de westelijke kust van Italië.
Als Lella, een dappere en gewiekste vrouw, beleef je de bezienswaardigheden van een onstuimige tijd in de geschiedenis van Italië. Tijdens je reis ontdek je geheimen uit Lella’s verleden, ontmoet je heel wat onvoorspelbare personages en neem je hier en daar een interessante omweg.
Deze game is een interactieve en visuele roman gebaseerd op bepaalde momenten tijdens de reis van Lella. Op basis van je keuzes zal de game anders eindigen. Er zijn maar liefst zestien verschillende eindes! Maak een tocht over de beroemde Via Aurelia en ontdek een nieuwe kant van Italië in een spannende game waar niet de bestemming belangrijk is, maar de reis.