Violet Wisteria
Keer terug naar de stijl van de Japanse platformspellen uit de jaren 1980 en 1990 met de moedige heldin Wisteria Asagiri op haar missie om de aarde, het hogere rijk en de onderrijken van de duistere tovenaar Maskandes te redden! Violet Wisteria is een zijwaarts scrollend actieplatformspel met een uniek driekleurig gevechtssysteem. Dit systeem vergt snel denkwerk en precisie en geeft Wisteria de mogelijkheid om met haar zwaard aan te vallen op basis van de kleur van de vijand. Alleen de juiste aanval zal schade veroorzaken.