Trine 3: The Artifacts of Power
Trine 3: The Artifacts of Power is een 3D-platformspel boordevol actie, puzzels en avontuur.
De helden proberen hun buitengewone vermogens terug te geven aan het artefact Trine en zo bemoeien ze zich met krachten die hun verstand te boven gaan. Trine spat uit elkaar en een harteloze eeuwenoude tovenaar ontsnapt.
De helden hebben alleen maar een kapot artefact om ze te gidsen en ze moeten proberen de schade te repareren die ze aangericht hebben... of nog zullen aanrichten.