Trine 3: The Artifacts of Power
Trine 3: The Artifacts of Power is a 3D platforming game of action, puzzles and adventure.
The heroes try to return their extraordinary gifts to the Artifact called Trine, and so they meddle with powers beyond their understanding: Trine shatters, and a heartless ancient sorcerer escapes.
With only a broken artifact to guide them, the heroes must try and repair the damage they've caused... or the damage that might yet be done.