Een spel zoals je nooit eerder hebt gezien!
Verspreid en stapel schattige kubussen om fantastische werelden te verkennen, goodies te verzamelen, grappige verhalen te ontdekken en de Koning-President te helpen het universum te beheersen om het te redden van de onbekende dreiging van de Leegte.
Onder alle sterren, in het diepste punt van het heelal is een eindeloze muur, die het bekende universum afschermt van het gevaar van het onbekende. In de vorming van de sterrenbeelden moeten de leiders van elk domein het bestaan beschermen. Dit is het verhaal van de Togges.
Verken verschillende werelden en dompel jezelf onder in geweldige omgevingen met adembenemende vergezichten. Van een futuristische stad in de savanne tot een wereld gemaakt van worteltaart. Ontdek grappige verhalen en maak nieuwe vrienden door het hele universum.
Overwin uitdagingen door verschillende Togge-kleuren en -krachten te combineren, en ontdek nieuwe manieren om te spelen door onverwachte situaties te maken met ontwikkelende gameplay, met gelaagde open levels, waarin je helemaal vrij bent te ontdekken en jezelf meester te maken van het spel.
Een met liefde gemaakt spel, van een 3D-platformerfan aan een andere 3D-platformerfan. Een charmante heropleving van de 'raarste' creatieve B-spellen van de Gouden Eeuw van de 3D-platformers, met een moderne visie geïnspireerd op de grote klassiekers.