Think of the Children
De barbecue staat in brand, Jen eet giftige bessen en de verjaardagstaart moet nog worden geglazuurd. Het is weer een prachtige dag met de kinderen in Think of the Children, een panische ouderschapssimulator voor maximaal vier spelers.
Je wordt voor het gerecht gesleept voor slecht ouderschap en het in gevaar brengen van je kinderen. De aanklagers tonen een reeks gebeurtenissen die je zullen veroordelen of vrijspreken: een verjaardagsfeestje in het park, een dagje in de dierentuin, een kampeerreisje, een onverwacht bezoek aan de Australische outback en meer. Deze locaties zijn stuk voor stuk gevaarlijker dan ze lijken, en zelfs de onschuldigste omgevingen stikken van het gevaar.
Je verveelt je geen moment als je de barbecue moet beheren en picknicktafels moet dekken, terwijl een paar kinderen met een hondsdolle hond spelen en twee andere de straat op zijn gerend.
Om de gevangenis te ontlopen, hoef je alleen je taken te voltooien en te zorgen dat de kinderen gelukkig zijn (en dat ze in leven blijven, als het even kan).