The Smile Alchemist
In Polta Kolta, een stad waar mens en dier naast elkaar leven, wordt de jonge Nayc een leerling en oefent hard onder de beroemde alchemist.
The Smile Alchemist is een alchemist simulator die op een leuke manier de ontwikkeling van een karakter laat zien, van verzamelen en vooral van alchemie!