The Smile Alchemist
In Polta Kolta, a town where humans and beasts live together, the young Nayc becomes an apprentice and is training hard under the famous alchemist.
The Smile Alchemist is an alchemist simulator containing the fun elements of character development, collection and above all not to forget alchemy!