TINY METAL: FULL METAL RUMBLE
TINY METAL: FULL METAL RUMBLE volgt de onafhankelijke leider van de White Fangs, commandant Wolfram. Ga op zoek naar haar broer en plaats verdedigingswerken op meerdere fronten om de Dinoldans te stoppen en de vrede te herstellen in een land dat geteisterd wordt door oorlog.