TINY METAL: FULL METAL RUMBLE
TINY METAL marks its return with FULL METAL RUMBLE packed to the brim with bigger, better, and more metal content. A new engrossing wartime narrative and beloved tactical gameplay return as TINY METAL: FULL METAL RUMBLE revisits the core of what made the first franchise entry a beloved and intense, turn-based strategy experience.
TINY METAL: FULL METAL RUMBLE follows a familiar face but new protagonist, the fiercely independent leader of the White Fangs, Commander Wolfram. Search for her brother and stage defenses on multiple fronts against the Dinoldans to stop their excavation of dangerous, ancient technology and restore peace to a land ravaged by the horrors of war.
AREA35 has crafted an engaging world with rich history, adding intrigue to every firefight. The writing talent of Hiro Inaba and composing genius of Tomoki Miyoshi bring the characters, world, and action to vibrant life.