Shatter Remastered Deluxe
Reis door 10 verschillende werelden en vecht tegen 10 unieke eindbazen; vol fantastische natuurkundige effecten, power-ups en speciale aanvallen. Beheers het speelveld met de innovatieve "zuig en blaas"-techniek, waarmee je het spel in je voordeel verandert en waarmee je de ultieme vaardigheid SCHERVENSTORM oplaadt.