SEGA AGES Columns II: A Voyage Through Time
Combineer juwelen, fossielen en disks terwijl je door de tijd reist! Bestuur de vallende stukken en ga voor drie op een rij om het scherm leeg te maken voordat het helemaal volloopt! Wissel tussen verschillende spelstanden, zoals Flash Columns, waar je opflitsende juwelen probeert te pakken en geheime Jewel Case-personages vrijspeelt of Versus Columns waar je het tegen je vrienden opneemt. Wil je de intensiteit nog een tandje hoger zetten? Waag je aan de onlinestand om tegen spelers van over de hele wereld te spelen!
SEGA AGES Columns II biedt leuke en fascinerende puzzelgameplay in retrovorm voor zowel fans als nieuwkomers.