Ravva and the Phantom Library
Kruip in de rol van de jonge leerling-magiër Ravva en gebruik de krachten van vier unieke maatjes terwijl je uit de griezelige Phantom Library probeert te ontsnappen! Betreed de wereld van spookboeken in dit zijwaarts scrollende retroplatformspel. Kies zelf in welke volgorde je het spel speelt en versla de meester van elk boek voor je het opneemt tegen degene die de bibliotheek bestuurt. Je kunt ook nadat je de baas hebt verslagen de boeken die je al hebt uitgespeeld opnieuw openen. Ontdek nieuwe geheimen en voltooi levels om een speciaal einde te ontgrendelen voor de meest toegewijde magiërs!
Ravva and the Phantom Library is geïnspireerd op de genreklassiekers in 8 bit en combineert slim leveldesign, levendige pixelart en nauwkeurige besturing. De game is een eerbetoon aan de klassiekers, maar biedt een frisse, nieuwe ervaring. De zeven uitdagende levels zitten vol aandoenlijke personages, vloeiende animaties en hersenkrakende puzzels! Kies uit drie moeilijkheidsniveaus voor een ervaring die bij je past.