Voor deze survival-platformgame, gebaseerd op de eenvoud van de 16-bit klassiekers, moet je snel kunnen sluipen om je eigen prooi te vangen en aan hongerige roofdieren te ontkomen. Pak je speer en laat je niet afschrikken door de industriële woestenij, maar pas op voor de vele valkuilen en valstrikken die over het verwoeste landschap verspreid liggen.