Puyo Puyo Champions
Eenvoudig te leren, lastig om in uit te blinken! Stort je in Puyo Puyo Champions in razendsnelle puzzelactie met functies die geschikt zijn voor zowel vriendschappelijke potjes als competitieve toernooien. Daag familie en vrienden uit in lokale multiplayer of strijd via online matchmaking tegen spelers van over de hele wereld. Deze puzzelgame is voor jong en oud en verrassend competitief.