Pokémon Café ReMix
Beheer en werk aan je eigen eetgelegenheid met Pokémon Café ReMix, een gratis te spelen* puzzelgame die te downloaden is op de Nintendo Switch.
In deze handheld-ervaring** neem je bestellingen op van je Pokémon-klanten en schotel je ze overheerlijke maaltijden voor door puzzels op te lossen!
Wanneer Pokémon langskomen om het gastronomisch genot van je Pokémon Café te ervaren, is het aan jou en je goedgetrainde keukenkameraden om alle bestellingen met succes te voltooien! Elke bestelling komt in de vorm van een puzzel, waarin je speciale 'gimmicks' op het scherm moet wegspelen om je gasten een gerecht voor te schotelen.
Je hebt slechts een bepaald aantal zetten om elke puzzel op te lossen, dus gebruik voorwerpen of de speciale vaardigheid van je Pokémon als hulpmiddel om je bestelling te voltooien. Als je een puzzel niet haalt, verlies je een van je vijf hartjes. Als je geen hartjes meer over hebt, kun je geen bestellingen meer opnemen.
Aan het begin van je culinaire avontuur is Eevee je enige personeelslid dat je helpt bestellingen op te nemen en maaltijden te bereiden. Door bestellingen te voltooien verdien je sterren, die de vriendschapsmeter van je bezoekers vullen.
Als de vriendschapsmeter van een klant vol genoeg is, biedt diegene aan om voor je te komen werken. Elke Pokémon heeft een eigen vaardigheid en eigen specialiteiten. Het loont dus om een gemêleerd personeelsbestand te hebben, zodat je de meest uiteenlopende maaltijden kunt bereiden terwijl je café groeit.
Om je café uit te breiden en voorwerpen en andere zetten te kopen voor als je niet verder kunt met het oplossen van een puzzel, heb je Golden Acorns nodig. Die kun je verdienen door bestellingen te voltooien.
Naarmate je café een groter succes wordt, speel je nieuwe ingrediënten vrij, waardoor je je hongerige klanten nieuwe maaltijden en drankjes kunt serveren. Een uitgebreider menu betekent meer klanten, wat ook betekent dat zich meer Pokémon zullen aandienen om zich bij je culinaire cafécollectief te voegen!
Leg contact met andere café-eigenaren, ontdek hoe zij het doen en bekijk hun favoriete Pokémon door ze aan je vriendenlijst toe te voegen.
In de inbox van je café vind je updates over je voortgang en informatie over evenementen die plaats zullen vinden. Bepaalde gewaardeerde klanten sturen je misschien zelfs geschenken! Bovendien ontvang je elke maand zes nieuwe Pokémon gratis, dus kom regelmatig terug om te zien welke nieuwe gezichten je in de keuken kunt verwelkomen.