Vier verschillende spelstanden beschikbaar!
Test je reflexen en je brein met Pix the Cat! Deze veelgeprezen, intense arcadegame laat je op het puntje van je stoel zitten! Je missie is simpel: verzamel alle eendjes en leid ze naar een veilige zone! Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan: als je niet voorzichtig genoeg bent, bots je voor je het weet tegen die arme schatjes op! Speel tegen je eigen hoogste score, je vrienden, de leider van de ranglijst of zelfs de ontwikkelaars. Zo kun je je grenzen verder verleggen, en verbeter je je vaardigheden om de hoogst mogelijke score te behalen in deze intense race!
Arena: neem het op tegen je vrienden! Verzamel zoveel mogelijk eieren en gebruik ze als munitie om je tegensta… – ik bedoel vrienden – weg te vagen! Alleen de meest bekwame speler – of die met het meeste geluk, dat weten we niet helemaal zeker – zal de laatste zijn die overblijft! Maximaal vier spelers kunnen hieraan meedoen.
Nostalgia: moe van al die moderne beelden en neonkleuren? Duik terug in de tijd en speel de game in jaren 30-stijl! Verzamel het aantal eendjes dat nodig is om elk level te voltooien! Als je snel genoeg bent en ze allemaal pakt, voordat de geit de bloem opeet, krijg je een bonus! Aan dieren geen gebrek in deze game.
Laboratory: los de puzzels op in zo min mogelijk zetten om het beste resultaat te behalen! Je kunt niet stoppen met bewegen, totdat je een muur raakt, dus kijk uit waar je loopt!