Ben je je saaie, gewone leven beu?
Picklock geeft je de mogelijkheid om in te breken, te stelen en te bedriegen om zo een illegaal luxeleven op te bouwen.
Als je daar gestrest van raakt, kun je altijd nog uitgebreid gaan shoppen, relaxen in een café of stoom afblazen in een herenclub.
Pak je handschoenen en breekijzer en bereid je voor op een gevaarlijk roofavontuur!