Picklock
Picklock gives you an opportunity to break in, steal and deceive your way to a luxury, yet an illegal lifestyle.
If any of those things will stress you out, you can always go on a shopping spree, chill out at a pub or let off some steam at a gentlemen's club.
Then grab your gloves and crowbar and get ready for a tricky, robbery adventure!