Persona Collection
Zet het masker op en sluit je aan bij de Phantom Thieves of Hearts terwijl ze grootse overvallen beramen, de gedachten van corrupte mensen infiltreren en ze van gedachten laten veranderen!
Maak je klaar voor de bekroonde RPG-ervaring in deze definitieve editie van Persona 5 Royal met een schat aan downloadbare content!
De hoofdrolspeler moet overstappen naar een middelbare school in Tokio en heeft een vreemde droom. “Je bent waarlijk een gevangene van het lot. In de nabije toekomst wacht je ondergang.” Het doel 'rehabilitatie' hangt hem boven het hoofd terwijl hij anderen moet redden van verwrongen verlangens door het masker van een Phantom Thief op te zetten.
Het Donkere uur slaat tweemaal toe
Kort nadat de hoofdpersoon is overgestapt naar Gekkoukan High School, volgt een ontmoeting met het "Donkere uur". Een onbekende stilte verzwelgt de stad, mensen veranderen in griezelige doodskisten en monsters uit andere dimensies genaamd Schaduwen dwalen rond. Als ze worden aangevallen door een van deze Schaduwen en alle hoop verloren lijkt, ontwaakt de kracht in hun hart... hun Persona.