Persona Collection
Don the mask and join the Phantom Thieves of Hearts as they stage grand heists, infiltrate the minds of the corrupt, and make them change their ways!
Prepare for the award-winning RPG experience in this definitive edition of Persona 5 Royal, featuring a treasure trove of downloadable content included!
Forced to transfer to a high school in Tokyo, the protagonist has a strange dream. “You truly are a prisoner of fate. In the near future, ruin awaits you.” With the goal of “rehabilitation” looming overhead, he must save others from distorted desires by donning the mask of a Phantom Thief.
The Dark Hour Strikes Twice
Shortly after transferring to Gekkoukan High School, the protagonist encounters the "Dark Hour." Unfamiliar stillness swallows the city, people turn into eerie coffins, and otherworldly monsters called Shadows swarm. When they are attacked by one of these Shadows and all hope seemed lost, the power of the heart, their Persona is awakened.