Paper Dash - Ghost Hunt
Ga op een opwindend avontuur terwijl je de rol aanneemt van een moedig papieren vliegtuig dat kwaadaardige geesten achtervolgt die levendige werelden doorkruisen in verschillende dimensies. Zweef door betoverende landschappen, van mystieke bossen tot enge herenhuizen, op zoek naar deze kwaadaardige geesten. Gebruik je vliegvaardigheden en snelle reflexen om alle geesten neer te schieten, vrede te herstellen en harmonie te brengen in de rijken in dit spannende en visueel verbluffende spel.