Io is een eenvoudige knaap met maar één probleem: hij kan niet met vrouwen praten! Elke poging om een praatje met een vrouw aan te knopen mislukt, behalve als hij wilt praten met Lilia, zijn beste vriendin die tevens een Monster Girl is.
Maar dat is wel het minste waar hij zich druk over hoeft te maken, want hij krijgt de zware taak om naar het gevaarlijke Monstopia te gaan. Monster Girls hebben daar de boel op stelten gezet. Zijn ze gewoon gek geworden, of is er meer aan de hand? Ontdek het zelf!