Io is a simple young man with only one problem – he can’t talk to women! Any attempts at conversation are foiled by his own mind, except when he talks to Lilia, his best friend and a Monster Girl.
However, that becomes the least of his problems when he’s tasked with going to the dangerous region of Monstopia. There, Monster Girls have begun rampaging, causing wanton pain and destruction. Have the Monster Girls simply gone mad, or is there an even greater evil afoot…? Find out in this moe-filled dungeon RPG!